2 сарын листээ жаахан хоцроочлоо. Энэ сард голцуу шинэ дуу сонсож байна...
1. Sasha & Shayna - Time (Bach Air On The G String)
Тайвшралаас нь эхлэе... Цагаан сарын буузнаас хөндийрөхөд тус болно...
2. Frightened Rabbit - The Modern Leper
Айсан туулайнууд хамтлагийн дуунууд аятайхан юм байна.
3. Softcore - Төгс төгөлдөр
Дүүгийн маань энэ дуу монгол хэл ойлгодоггүй гадаад хүмүүст бас нилээн таалагдсан болтой.
(миний листэд анх удаа монгол дуу оров)
4. The Antlers - The Universe is Going to Catch You
Гариг ертөнц гуай чамаа мууг нөмрөнө дөө... гэж орчуулав.
5. Morita Douji - Bokutachi no Shippai
За энэ дуучин бүсгүй (ажаа)-ийн дуунууд үнээрийн таалагдаж баахан ЮүТүбээр үзэж, сонсов.
Хундагаас Мп3-ийг хүссэн боловч өгөхгүй байсаар энд хоосон нэр нь л орох боллоо доо...
гэж бичээд удсангүй Нийслэл хүүгээс мэдээ ирэв.
Хундага саны менежер хийж байгаа юм шиг байна.
Бүүр 3 цомгийг нь өглөө.
Хундага сан, Нийслэл сан нартаа баярлаад баярлаад ханашгүй ээ....
6. The Bloodhound Gang - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss (цомог: Hefty fine)
Хайртай хамтлагын маань сүүлд гаргасан цомогт багтсан нэгэн сайхан дуу...
7. The Chemical Brothers - Do It Again (цомог: We are the Night)
Энэ дууны клип үнээр панк болсон байна лээ... Сүүлд гаргасан цомгийнх нь дуу...
8. Joel Armstrong - Crazy
Галзуу нь ч юу юм, гэхдээ гоё элэктро...
9. Table - Anticamere
Сэкси элэктро гэмээр юмуу...
10. Cornelius - Gum
Сүүлийн тэмээний ачаа хүндээ... Үнээрийн тааламжтай дуу шүү. Гам уншицгаая...
Гүзээтэй юу...